>Sanatorium Uzdrowiskowe CHEMIK
>Ośrodek Wypoczynkowy Wielki Błękit Danuta i Ryszard Urbańscy S.C.
>Dom Gościnny Maria
>Domki Letniskowe nad Zalewem Sulejowskim
>Baltic Korona Apartamenty

> agroturystyka
>  dziecko
>  firma
>  niepełnosprawni
>  rodzina
>  sport
>  sylwester
>  weekend
>  zabytki
>  zdrowie

Polecamy:

Noclegi na urlop, wakacje lub wczasy nad morzem w Polsce dla Ciebie, rodzin z dzieć‡mi.

 

Wiadomości
LOT chce odebrać klientów PKP
Autor: lot, data: 2006-04-06 11:14:00

Polskie linie lotnicze LOT wprowadzają stałe, niskie taryfy na loty krajowe - ceny już od 58 zł. 
 
Od 5 kwietnia obowiązują nowe ceny na przeloty krajowe. Przelot w jedną stronę rejsem krajowym LOT-u, niezależnie od tego jak wcześnie kupi się bilet, kosztować będzie od 58 zł*. Pasażer planujący podróż na przykład z Krakowa do Gdańska, z przesiadką w Warszawie, zapłaci za przelot w jedną stronę od 116 zł.*

- Nowa oferta LOT-u jest niezwykle atrakcyjna dla osób często podróżujących po kraju. Dzięki nowym taryfom samolot staje się alternatywą dla innych środków komunikacji, szczególnie dla samochodu czy autokaru – uważa Marek Serafin, dyrektor Pionu Zarządzania Siatką Połączeń PLL LOT. – Tanie przeloty w jedną stronę pozwolą każdemu elastycznie zaplanować podróż w atrakcyjnej cenie np. na trasie z Katowic do Szczecina. Wybierając podróż samolotem pasażer oszczędzi czas, bo podróż będzie znacznie krótsza a do tego wygodniejsza – dodaje.

LOT rozwija nie tylko ofertę cenową, ale również zwiększa ilość połączeń krajowych. Dzięki wprowadzeniu małych samolotów Jetstream 32 na niektóre trasy, jest w stanie zaoferować w sezonie lato 2006  20 proc. więcej regularnych lotów do Warszawy z 10 miast w Polsce:

z Krakowa 48 rejsów tygodniowo
z Rzeszowa 19 rejsów
z Katowic 21 rejsów
z Poznania 32 rejsów
z Gdańska 55 rejsów
z Wrocławia 43 rejsy
ze Szczecina 26 rejsów
z Bydgoszczy 19 rejsów
z Zielonej Góry 12 rejsów 
z Łodzi 9 rejsów tygodniowo.

A jak wyglądają przykładowe ceny? Oto wybrane połączenia na dzień 20.04.2006 (zestawienie przygotowane przez wortal Wirtualnemedia.pl): 

Gdańsk- Warszawa-Gdańsk
Cena biletu 116 zł +opłaty i podatki= 219,78 zł

Łódź-Warszawa-Łódź
Cena biletu 116 zł +opłaty i podatki= 219,78 zł

Szczecin- Warszawa-Szczecin
Cena biletu 116 zł +opłaty i podatki= 224,89 zł

Katowice- Warszawa-Katowice
Cena biletu 116 zł +opłaty i podatki= 229,10 zł

Poznań- Warszawa-Poznań
Cena biletu 116 zł +opłaty i podatki= 232,65 zł

Zielona Góra- Warszawa-Zielona Góra
Cena biletu 156 zł +opłaty i podatki= 267,96 zł

Kraków- Warszawa-Kraków
Cena biletu 156 zł +opłaty i podatki= 274,55 zł

Rzeszów- Warszawa-Rzeszów
Cena biletu 170 zł +opłaty i podatki= 288,96 zł

Wrocław- Warszawa-Wrocław
Cena biletu 176 zł +opłaty i podatki= 298,99 zł

23.04.2006 (brak połączenia w omawianym terminie)
Bydgoszcz- Warszawa-Bydgoszcz
Cena biletu 116 zł +opłaty i podatki= 310,49 zł.

Gdańsk-Katowice-Gdańsk
Cena biletu 232 zł +opłaty i podatki= 438,18 zł

Gdańsk-Poznań-Gdańsk
Cena biletu 232 zł +opłaty i podatki= 441,73 zł

Gdańsk-Kraków-Gdańsk
Cena biletu 232 zł +opłaty i podatki= 441,83 zł

Szczecin-Kraków-Szczecin
Cena biletu 272 zł +opłaty i podatki= 489,73 zł

Kraków-Poznań-Kraków
Cena biletu 272 zł +opłaty i podatki= 497,50 zł

W związku z nową ofertą cenową w kwietniu zostanie przeprowadzona kampania przygotowana dla PLL LOT przez agencję Gruppa66 Ogilvy. Tematem działań komunikacyjnych opatrzonych hasłem „Poczuj pociąg do samolotu” będzie nowy jednolity system niskich taryf na połączenia krajowe. Obecni i potencjalni klienci LOTu będą zachęcani do podróżowania po Polsce samolotem, zamiast pociągiem czy samochodem.

        

Intensywna kampania w radio i Internecie potrwa od środy, 5 kwietnia, a w prasie od piątku, 7 kwietnia, do niedzieli, 30 kwietnia.

W planie mediowym uwzględniono emisje dwunastu 30-sekundowych reklam radiowych (PR III, Złote Przeboje i Roxy - lokalnie), layouty prasowe (Gazeta Wyborcza – 11 dodatków lokalnych, Metropol – 9 dodatków lokalnych, Mediatak – prasa regionalna: Dziennik Bałtycki - Wieczór Wybrzeża, Gazeta Krakowska, Dziennik Zachodni, Express Bydgoski, Express Ilustrowany, Gazeta Lubuska, Głos Wielkopolski, Kurier Szczeciński, Nowiny, Słowo Polskie Gazeta Wrocławska). Agencja OgilvyInteractive przygotowała bannery internetowe (główne portale).

Przygotowanie i realizację obecnej kampanii nadzoruje Dział Promocji i Reklamy PLL LOT: Katarzyna Siekierzyńska, Emilia Drzewicka, Magda Słomczewska i Kinga Elbe. Po stronie agencji Gruppa66 Ogilvy kampanię realizują Marta Okła, Krzysztof Dworzyński i Tomasz Smaczny z zespołu Client Service Olgi Sobieraj. Kreację przygotowały Zuzanna Curio-Złotnicka (copywriter) i Agata Fidler-Wieruszewska (senior art director). W OgilvyInteractive za kampanię odpowiadają Piotr Alchimowicz, Dino Metaxas, Błażej Wocial i Maciej Dzikowski.

Media zaplanował i kupił dom mediowy Zenith Optimedia.

* cena nie zawiera opłat lotniskowych i podatków


Inne wiadomości:
Gdzie na rower?
Stragany znikną z Mielna
Delfiny wprowadzają się do Bałtyku?
Bałtyk prawie jak Riwiera
Bukowina zbuduje termalne miasteczko wodne
Foki wracają do Bałtyku
Kraków podoba się Rosjanom
Kolejne tanie linie lotnicze będą latać do Polski
Ustka stolicą Radia BIS
Video relacja z Majówki w Mielnie



zaloguj | kontakt | wczasy.pl | Wczasy.pl polub nas na FB | Władysławowo
Wszelkie prawa zastrzeżone - HOGA.PL S.A. 1999-2024